Ex situ támogatások beadásának részletes tudnivalói

2017. június 26.

Beadási határidő: 2017. július 3. hétfő 23:59

Első körös pályázati igazolások

A pályázatban való részvételre a mai napig az alábbi 27 tartó jelezte szándékát. Részükre 2017. július 26-án elektronikus úton megküldésre kerültek a Pest Megyei Kormányhivatal által záradékolt igazolások:

  • Agro Thám Kft.
  • Arnóth János
  • Barna Gergelyné
  • Báró-Farkas Csaba László
  • Boldog Ferenc
  • Bordás Imre
  • Csatári Imre
  • Dunka Béla
  • Éles Gyula
  • Fábiánné Donáth Erzsébet
  • Fekete Pál
  • Kerner Alíz
  • Kőrösi Ferenc
  • Libáné Tóth Mária
  • Lovász József
  • Melegh Károly
  • Mezei János
  • Molnár Imre
  • Németi Istvánné
  • Pap Imre
  • Rácz Imre
  • Sebestyén Zsolt
  • Simon Zsolt
  • Szabó Csaba
  • Varga Gyula
  • Vass Ferenc
  • Virágoskút Kft.

Ügyféladatok ellenőrzése 

Az őshonos kancatámogatás támogatási, illetve kifizetési kérelmek beadásának tapasztalatai alapján fokozottan ellenőrizendő adatok:

  • KKV minősítés
  • fizetési számlaszám
  • bankszámlakivonat 

Letölthető dokumentum: A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal 103/2016 (XII.22.) számú KÖZLEMÉNYE az Egységes Mezőgazdasági Ügyfél-nyilvántartási Rendszerbe történő nyilvántartásba vétel és változás bejelentés szabályairól

Amennyiben 2017. évben még nem lépett be a felületre, és nincs változás az adataiban, nyilatkoznia kell az ügyféladatainak helyességéről. A nyilatkozat megtétele előtt semmilyen kérelem indítása nem lehetséges.
Menü: Ügyfélnyilvántartási ügyek → Nyilatkozat adatok megfelelőségéről 

Amennyiben bármilyen változás vagy hiányosság van az adataiban, módosítania kell adatait a támogatási kérelem beadása előtt, ellenkező esetben támogatási kérelmét érdemi vizsgálat nélkül el fogják utasítani!
Menü: Ügyfélnyilvántartási ügyek → Ügyfélnyilvántartásba bejelentett adatok módosítása

KKV minősítés:
Az ügyfél-nyilvántartási rendszerbe csak a KKV törvény hatálya alá tartozóknak kell a KKV minősítést bejelenteniük (mikro-, kis- vagy középvállalkozások). A regisztrált őstermelő mikrovállalkozásnak minősül, így bejelentésköteles.
Letölthető dokumentum: Magyar Államkincsár tájékoztató a KKV minősítés bejelentéséről

Fizetési számlaszám:
Amennyiben hiányzik, kérjük, adja meg bankszámlaszámát, és küldje be elektronikusan 2 hónapnál nem régebbi bankszámlakivonat másolatát!
Bankszámlakivonat beküldésének menüje: Általános ügyintézés → Támogatáshoz kapcsolódó elektronikus iratok beküldése → Új beadvány készítése → Ügyfélnyilvántartás
Letölthető dokumentum: Magyar Államkincstár tájékoztató banki kivonat elektronikus ügyintézési felületen történő benyújtásáról

Bankszámlakivonat:
Amennyiben a megadott fizetési számlaszámhoz nem küldött be bankszámlakivonatot, a felület hibaüzenetben figyelmezteti. Ebben az esetben küldje be elektronikusan 2 hónapnál nem régebbi bankszámlakivonat másolatát!
Menü: Általános ügyintézés → Támogatáshoz kapcsolódó elektronikus iratok beküldése → Új beadvány készítése → Ügyfélnyilvántartás
Letölthető dokumentum: Magyar Államkincstár tájékoztató banki kivonat elektronikus ügyintézési felületen történő benyújtásáról 

A támogatási kérelem beadási felülete

A támogatási kérelem beadásának menete

  • kérelem indítása az alábbi menüpontokon keresztül:
    Elektronikus kérelemkezelés → Vidékfejlesztési Program (2014-2020) Támogatási kérelem → Agrár-környezetvédelmi intézkedések →  Őshonos állatok ex situ/in vitro és tanácsadói tevékenység (VP)
  • új kérelem indítása
  • kérelem adatainak kitöltése a kitöltési útmutató szerint:
    VP Őshonos ex situ, in vitro megőrzés és tanácsadói tevékenység támogatása 2017 – Kitöltési útmutató
    Azok a pályázók, akik más fajban, illetve fajtában is pályáznak, minden adatot egy támogatási kérelmen belül kell beadniuk!
  • az „Ex situ előrehaladási terv” fül kitöltésénél kérjük, hogy fokozottan figyeljenek a darabszám helyes beírására, mivel a beadási időszak lezárulta után hibajavításra nincs lehetőség. Az előrehaladási tervet a 2. kifizetési kérelem beadási időszakban lehet módosítani max. 40%-os létszámcsökkentéssel!
  • fájlok csatolása:
    • KÖTELEZŐEN CSATOLANDÓ a Pest Megyei Kormányhivatal által záradékolt, az egyesület által kizárólag elektronikusan megküldött  tenyésztőszervezeti igazolás
    • azok a pályázók, akik méntartásra és apaállatjelölt felnevelésére is jelezték támogatási igényüket, a megküldött 1 db igazolást kell feltölteniük, a két pályázati alcímre ugyanaz az igazolás érvényes!
    • csatolható a többletpont számításához, amennyiben rendelkezésre áll: képzettséget igazoló dokumentum másolata, amennyiben az alkalmazott végzettségét igazoló dokumentuma kerül benyújtásra, abban az esetben az alkalmazott munkaszerződése is
  • ellenőrzés, mentés, ÜK beadás

A támogatási kérelem beadása a Tenyésztési Irodában

A korábbi évek gyakorlatának megfelelően a pályázat sikeressége érdekében egyesületünk további segítséget kíván nyújtani a 2017. évben pályázati kérelmet benyújtani kívánó tartóknak, ezért azon pályázóknak, akik kizárólag nóniusz lófajtában pályáznak, előzetes időpont-egyeztetés után 2017. június 30. 16 óráig biztosítjuk a lehetőséget a személyes ügyintézésre. Tel.: (70) 603-99-13.