Őshonos kancatámogatás – hiánypótlások rendezése
Tájékoztatjuk a Tenyésztőtársakat, hogy a korábban kiadott ügyviteli rend szerint a visszaérkezett állományegyeztetők alapján minden, január 14-ig beérkezett kérelem maradéktalanul ellenőrzésre került.
Az esetleges tartóbejelentési hiányosságokról minden érintett részére megküldésre került egy tájékoztató e-mail, azonban az egyesület több esetben a mai napig nem kapta meg a kért másolatot, így a folyamat teljes körűen nem követhető és ellenőrizhető, a támogatási kérelem sikeressége nem garantálható.
2022. január 15-én 2. körös hiánypótlási felszólítások kerültek kiküldésre a január 11-i dátum előtt kért és nem rendezett hiánypótlásokra, kérjük az érintett kancatartókat az abban foglaltak maradéktalan és haladéktalan végrehajtására!
Ismételten és nyomatékosan felhívjuk a kancatartók figyelmét, hogy a tartóbejelentés kizárólag a lótartó felelőssége, a pályázat egyik alapfeltétele is, ennek hiányában a támogatási kérelmét a Magyar Államkincstár el fogja utasítani. Az egyesület ezeket az adatokat tájékoztatási jelleggel, a korábbi tájékoztatóban kiadottakhoz képest is többszörösen ellenőrzi, így nyújtva segítséget a pályázat sikerességéhez.
A tartóbejelentés minden, legalább 1 lovat tartó lótartó általános jogszabályi kötelezettsége (A tartási helyek, a tenyészetek és az ezekkel kapcsolatos egyes adatok országos nyilvántartási rendszeréről szóló 19/2007. (X. 18.) FVM rendelet, illetve a Lófélék egyedeinek azonosításáról szóló 110/2013. Kormányrendelet), ennek egyetlen módja a Lófélék egyedbejelentő lapja – tartás kezdete c. nyomtatvány beküldése a Nébih felé elektronikus vagy postai úton. A lóútlevél a tartó személyét NEM IGAZOLJA, az kizárólag a tulajdonost tartja nyilván.